بخند و شاد باش

زندگی زیباست :)

خوشبخت ترین آدم کسی نیست که هیچ مشکلی نداره بلکه کسیه که به مشکلاتش اهمیت نمیده

30ثانیه به مرکز تصویر خیره شو بعد به دستت که رو موسه نگاه کن

#

#

#

گوشه چشماتو بکش و عکسو نگاه کن

#

#

#

پدر و مادر عزیز اگه صبح وقتی که از خونه بیرون میرین من پای اینترنتم و وقتی که برمیگردین خونه من بازم پای اینترنتم الزاما معنیش این نیست که از وقتی رفتین تا وقتی که اومدین من پای اینترنت بودما ! با تشکر فراوان

#

#

#

#

#

#

#

#

#

نصف کودکی من به کلنجار رفتن با مادربزرگم گذشت که آتاری تلوزیون رو نمیسوزونه .

#

#

#

تو زندگی هرکی بهت سنگ پرت کرد؛ توبامهربانی بهش گل پرت کن؛اما با گلدونش!

#

#

#

ای جانم نیگاه دخمل ندیده تا حالابا پلاستیکیش چه ذوقی کرده

#

#

#

کیا موافقن؟

#

#

#

کی از این کیفا میخواد؟

#

#

#

#

#

#

الان یکی واسه من توضیح بده اینجا چه خبرا؟

#

#

#

اوه اوه اونجا چه خبله؟

#

#

#

ورزش عادی درآبادان

#

#

#

#

#

#

یعنی اگه اینو نمیزدن من گم میکردمشا :ا

امیدوارم خوشتون اومده باشه

نظر نشه فراموش


|دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:,| |نیلوفر|

MisS-A